امروز: شنبه 29 اردیبهشت 1403

برگزاری سومین همایش بین‌المللی زیست‌فناوری

اشتراک گذاری مطلب:

همایش زیست فناوری با همکاری انستیتو پاستور ایران (دبیرخانه علمی) و دانشگاه‌های علوم پزشکی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قرطاس و به نقل از ایسنا، سومین همایش بین‌المللی زیست فناوری (بیوتکنولوژی) با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای پژوهشی در حوزه علوم بیوتکنولوژی، ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود. 

محوریت همایش زیست‌فناوری، هر سال بر اساس نیاز روز دنیا انتخاب و بر اساس آن پانل‌های همایش معرفی می‌شوند. با توجه به تاثیر بیوتکنولوژی در تمامی گرایش‌ها بر روی صنعت و توسعه جهانی، لزوم برگزاری یک همایش در سطح بین‌المللی برای ارزیابی آخرین وضعیت پژوهش‌های پایه فناوری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. محورهای همایش سال جاری شامل بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی دارویی، بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی محیط زیست، بیوتکنولوژی ویروسی، بیوتکنولوژی معدن و کشاورزی خواهد بود.

از امتیازات برگزاری همایش زیست فناوری (بیوتکنولوژی)، امکان ارائه مقاله به صورت سخنرانی کوتاه یا پوستر به صورت مجازی، امکان دریافت گواهینامه مورد تایید انستیتو پاستور ایران و با تایید از دانشگاه‌های بین‌المللی برگزارکننده، همچنین امکان بهره‌مندی از دانش اساتید داخلی و بین‌المللی مطرح در حوزه‌های زیست‌فناوری، در داخل و خارج از کشور است.

علاقمندان به شرکت در سومین همایش بین‌المللی زیست فناوری (بیوتکنولوژی) می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد بزرگ به سایت www.biotechcourse.com مراجعه کنند.

پر بازدیدترین ها